Klacht: Niet willen leveren

JanLohman op 12 maart 2012 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 27 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 12 maart 2012

Een klant van Reviva heeft problemen ervaren met de levering van een telefoon van hollandsnieuwe. Na een mislukte poging tot levering, waarbij de koerier het adres niet kon vinden, heeft de klant herhaaldelijk contact opgenomen met de provider. Uiteindelijk is er beloofd dat de levering deze keer goed zal verlopen, anders zal de telefoon persoonlijk worden afgeleverd.

Mijn Klacht:

OPD weigert elke levering uit tevoeren van mijn hollandsnieuwe telefoon.

Ze zijn een keer langs geweest en wilde de telefonie afgeven om dat ik niet op het adres zou wonen, hij kon het niet vinden en was erg chagrijnig.
De 2e poging is nooit doorgegaan.

Nu 2 maand verder 3 x per week een telefoontje met teleurstelling heb ik mijn provider maar weer gebeld.

De levering zou dit keer goed moeten gaan anders komen ze hem persoonlijk brengen.

Gewenste Oplossing:

Een levering die wel goed gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 27 december 2016 om 16:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM