Klacht: Niet normaal te woord staan

Bakelaar op 13 september 2012 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 27 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 13 september 2012

Een klant van Reviva ervaart onbeschoft gedrag van de klantenservice tijdens het contact over de levering van een simkaart. Na een gemiste oproep en een terugbelpoging, kreeg de klant onvriendelijke reacties van de medewerkers, wat leidde tot frustratie. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik had dinsdagochtend een gemiste oproep van opd waarop ik zelf heb terug gebeld. Ze wouden een afspraak maken voor donderdag om mijn simkaart af te leveren. Ik had een aantal benodigde gegevens zo niet bij de hand, waarop al redelijk onbeschoft werd gereageerd, maar ze zouden mij hierover terug bellen later die dag. Ik ben niet meer terug gebeld en heb vandaag (donderdag) maar zelf terug gebeld, omdat mijn simkaart afgeleverd zou worden. De vrouw die ik nu aan de lijn had reageerde helemaal onbeschoft. Ik heb zelf ruime ervaring met werken bij een klantenservice en hoe zij mij te woord stond mag helemaal niet !! Ik vroeg normaal waarom ik niet meer was terug gebeld, waarop ik al heel kortaf het antwoord kreeg; we zijn druk. Toen ik vroeg waarom ze zo reageerde, zei ze alleen dat ze hier geen zin in had en heeft opgehangen !! Als goed is, is er voor morgen een nieuwe afleverafspraak gemaakt, maar ik vraag me echt af of dit ook gaat gebeuren !!

Gewenste Oplossing:

Een excuses voor het onbeschofte gedrag en misschien een cursus voor de medewerkers, aangezien het 2 maal is voorgekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 27 december 2016 om 17:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM