Mijn Klacht:
Dat mijn product niet is geleverd volgens de gemaakte afspraak
Gewenste Oplossing:
Dat ik 2 uur geleden gewoon mijn pakket had ontvangen!
Jordy1103 op 08 februari 2014 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post
Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.
Een klant van Reviva heeft aangegeven dat zijn product niet is geleverd zoals afgesproken. Deze klacht is inmiddels opgelost.
Dat mijn product niet is geleverd volgens de gemaakte afspraak
Dat ik 2 uur geleden gewoon mijn pakket had ontvangen!
Bericht van Robin van Klacht.nl
12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 28 december 2016 om 14:42 geantwoord
Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM