Klacht: Niet geleverd.

Marc op 31 oktober 2014 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 28 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 31 oktober 2014

Een klant van Reviva meldt dat een bezorger tijdens de levering van een Tele2 bestelling alleen naar zijn identiteitskaart keek en vervolgens wegging zonder de bestelling af te leveren, met de instructie om opnieuw te bestellen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Bij Tele2 bestelling gedaan alles in orde,
Komt bezorger kijkt naar me id kaart en zegt staat hier paswoord…
Bestel maar opnieuw en weg is hij!

Gewenste Oplossing:

opnieuw bezorgen s.v.p wel andere bezorger sturen.!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 28 december 2016 om 10:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM