Klacht: klacht

sitajavad123 op 17 juli 2013 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 27 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 17 juli 2013

Een klant van Reviva heeft sinds drie maanden problemen ervaren met de diensten van Online, waaronder telefoon, internet en tv. De klant uit zijn onvrede en raadt anderen af om gebruik te maken van de diensten van het bedrijf. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik ben sinds 3 maanden klant bij Online en ik heb alleen maar klachten. Tot nu toe heb ik alleen maar problemen gehad met telefoon, internet en tv. Ik raad online aan niemand.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag normale verbinding die mij beloofd is. Ik wil niet elke keer telefoonkosten maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 27 december 2016 om 17:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM