Klacht: Geen contact gezoch

hans_peeters op 02 juli 2012 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 27 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 2 juli 2012

Een klant van Reviva meldt dat er geen contact is opgenomen over de verwachte bezorgtijd, ondanks eerdere afspraken. De klant had verwacht een sms te ontvangen met een tijdsindicatie en een telefoontje vlak voor de levering, maar dit gebeurde niet. Bovendien vond de klant het moeilijk om een vervolgafspraak te maken.

Mijn Klacht:

Afgesproken dat er op een bepaalde datum werd geleverd (tussen 16.15 en 20.30). Maar er zou de dag ervoor in de avond een sms worden gestuurd welke tijd ze ongeveer zouden bezorgen, daarnaast zouden ze bellen net voor ze langs komen.

Daarnaast was het heel lastig om een vervolgafspraak te maken.

Gewenste Oplossing:

Inmiddels op eigen initiatief nieuwe afspraak gepland, na herhaaldelijk klagen bij HI.

Levering op het tijdstip dat ik aangeef.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 27 december 2016 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM