Klacht: Bezorg moment gewijzigd

Kamli3071 op 13 januari 2018 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou er een pakket worden bezorgd ik heb vannacht nog een aangescherpte tijdstip ontvangen en dan bellen ze mij een uur voor de besteling dat het niet door gaat omdat een bezorger ziek is terwijl een vriendin van mij 2 straten verderop die dezelfde bezorger als ik had wel door gaat en ik had gepland om morgen op vakantie te gaan en nu zegen ze dat het pas over 3 dagen kan ik heb ze gebeld om een oplossing en ik kreeg een onvriendelijke medewerker aan de lijn die op me begon te schreeuwen en de telefoon op hing volgens haar moest ik bij tele 2 zijn maar tele 2 zegt dat het toestel al bij hun licht en dat ik dus bij. Hun moet zijn

Als het pakket vandaag of morgen ochtend bezorgd word

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 14 januari 2018 om 13:51 geantwoord

Beste Fadoua,

Helaas was de bezorger die de route met jouw pakket zou gaan rijden inderdaad ziek geworden en was het niet mogelijk om deze rit op te laten vangen door een andere koerier. Het kan dan ook niet zo zijn dat een vriendin die in de buurt wordt wel door deze koerier geleverd heeft gekregen. Wel kan het zo zijn dat een van onze andere koeriers in de buurt een pakket heeft bezorgd. Wat betreft onze klantenservice zal ik deze klacht naar hen doorzetten. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat medewerkers van het callcenter gaan schreeuwen tegen onze klanten. Het toestel is wel in ons bezit en ik ga er dan ook vanuit dat de levering op de 16e probleemloos zal verlopen. Excuses voor het ongemak en alvast veel plezier gewenst met je bestelling.

Online Pakket Dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door