Klacht: Afspraak

op 20 januari 2020 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt. De koerier zou tussen 13:00 en 15:00 uur mijn pakketje bezorgen.
Ben hiervoor extra op mijn vrije dag voor terug gekomen naar mijn werk omdat ik mezelf moest legitimeren.
De koerier is niet komen opdagen en ik heb tot 18:00 uur gewacht.Na lang wachten en kreeg ik eindelijk een reactie op mijn chat bericht.
de koerier was verhinderd en ik moest een nieuwe afspraak maken.
Waarom is dit niet even doorgegeven????? Dan had ik niet al die tijd hoeven wachten. Vind ik niet netjes en lijkt me kleine moeite om even de klanten te berichten dat de afspraak niet doorgaat.
Ik ben hier zelf achteraan gegaan. Anders had ik dus niets gehoord.

Gewenste Oplossing:

Vind dat Reviva niet zo kan omgaan met klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Wandy