Klacht: retourneren

op 05 oktober 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Klantnr n20021719.
Ik krijg nog geld terug, maar na herhaaldelijk aandringen van mijn kant komt het maar niet.
eerst moet er een bankrek nr worden toegevoegd
daarna 4 keer gebeld en elkekeer werd mij verzekerd dat mijn geld op de uitbetaallijst staat en dat het 10 werkdagen duurt.
Maar na elke keer bellen waar mijn geld blijft, krijg ik steeds weer te horen dat mijn geld op de uitbetaallijst staat en dat het 10 werkdagen kan duren.
nu is het alweer 4 weken later en weer krijg ik hetzelfde verhaal te horen.
Ik stel essent hierbij in gebreke.
En ik denk dat dit als reden genoeg is om een andere leverancier te zoeken en het contract te ontbinden.
E Blaauw

onmiddelijk terugbetalen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 05 oktober 2016 om 11:23 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Ik heb zojuist contact gehad met onze Groot Zakelijke afdeling. Ik (van de particuliere afdeling) heb namelijk geen inzicht in de gegevens. Mijn collega heeft aangegeven dat u vandaag reeds gebeld heeft en dat alles nu eindelijk in orde zou komen. Ik wil u vriendelijk vragen om hier nog even op te wachten.

Mocht u toch nog een vraag of klacht hebben hierover dan wil ik u vriendelijk verzoeken om deze bij de afdeling Groot Zakelijk kenbaar te maken. Dit kunt u doen via onze website: https://www.essent.nl/content/grootzakelijk/klantenservice/contactmetessent/index.html

Angelique
Essent Klantenservice Particulieren
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door snuusterhoukje