Klacht: Retourneren

op 30 januari 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 december heb ik mijn eerste mail verstuurd om te laten weten dat ze het bedrag van het geretourneerd product mogen storten op mijn rekening. Het artikelnummer en rekeningnummer heb ik mee vermeld in de mail.
Na geen reactie heb ik nog een aantal mails verstuurd met de vraag het beddrag zo snel mogelijk over de schrijven.
Op 8 januari krijg ik de melding dat ze dit zo snel mogelijk in orde gaan brengen, even geduld hebben.
Ondertussen heb ik nog steeds niets ontvangen en krijg ik zelfs geen reactie meer op mijn schrijven.

Gewenste Oplossing:

Dat ze zo snel mogelijk mijn geld storten op mijn rekening, waar ik recht op heb!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Bonprix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellenl