Klacht: retourmelding

op 05 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb telefonisch een retour melding doorgegeven en daar ook schriftelijk bericht van gekregen op 9 mei dat het in orde was.
Nu krijg ik bericht op mijn email dat ik nog moet betalen voor deze
E boeken die ik nooit heb ontvangen.
Artikel:De Japanse minnaar
Aantal 1
bestelnummer: 8733176030
Retournummer: 34637378

Artikel:De haas met de amberkleurige ogen
Aantal:1
Bestelnummer:8733176030
Retournummer:34637376

Ik hoop dat ik met deze email duidelijk ben geweest dat ik niet beter weet dat het geheel al lang afgehandeld was.
Loes Steutel

Gewenste Oplossing:

Als ik bericht heb gekregen dat alles in orde is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

1 jaar geleden - Beste mevrouw Steutel, Dank voor uw melding. Zojuist heb ik u via e-mail benaderd om de zaak op te lossen. Graag hoor ik uw reactie. Groet, Margot van bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 20 juni 2016 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Steutel,
Naar aanleiding van uw melding zijn wij samen tot een oplossing gekomen. Nogmaals dank voor uw geduld en een hele prettige avond gewenst!
Met vriendelijke groet,
Margot van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Boeken12