Klacht: Retourbeleid Vinted niet service gericht

WillemsL1990 op 01 november 2020 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik ben door de verkoper onjuist geïnformeerd, het artikel was gekrompen en niet draagbaar.

Via het systeem volg je de stappen van retournering op en verstuur je het artikel terug naar de klant. En dan ben je blijkbaar alle rechten als aankoper kwijt. Als de verkoper niet aangeeft dat ze het artikel terug ontvangen hebben en dit blijven ontkennen dan maakt Vinted automatisch na een aantal weken het geld toch over naar de verkoper.

Ik heb dus a. Geen artikel en b. Ben ik mijn geld kwijt! Vinted geeft aan dat ik niet kan bewijzen dat het artikel wel aangekomen is en sluit daarmee de aankoop af. Op herhaaldelijk verzoek van mij om mij te helpen krijg je geen reactie. Sterker nog ik wordt weggezet als leugenaar omdat ik niet hun procedure gevolgd zou hebben.

Dit terwijl je in de app niet anders kán dan opvolgen wat zij zeggen.

Zeer slecht bedrijf.

Het zou fijn zijn meer gehoord te voelen en niet iedere keer een andere medewerker te spreken die telkens hetzelfde standaard verhaaltje verteld.

Plus ze moeten goed kijken naar hun retour beleid.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WillemsL1990