Klacht: retour topper

PROCOP op 24 februari 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Wij hebben een topper gekocht bij Bol.com. In de advertentie stond dat het binnen 30 dagen kan worden geretourneerd omdat we niet tevreden zijn met het product. Wij hebbenhet product bijna 2 weken geprobeerd, maar we waren helemaal niet tevreden. We hadden rugpijn van de topper, we werden wakker met hoofdpijn en keelpijn omdat was te soft voor ons, dus we bwsloten terug te keren. Het product was schoon, in perfecte staat. We zijn teruggekeerd naar het product, maar de distributeur wilde ons geld niet teruggeven. We belden Bol.com om het probleem op te oplossen. Na veel telefoonen en emails , Bol.com stuurde ons een droog antwoord:het geld kan niet worden geretourneerd. Daarna de distributeur stuurde ons een email met de mededeling dat we een bedrag moeten betalen omdat we de topper hebben gebruikt en dan zal hij ons het verschil in geld betalen. We willen het geld om nog een topper te kopen. Als de advertentie zegt dat het product binnen 30 dagen kan worden geretourneerd, waarom betaalt Bol.com dan het geld niet omdat de advertentie op hun site staat?
Het is niet eerlijk voor Bol.com om een onopgelost probleem bij ons achter te laten , want toen we iets van hun site kochten , niet van de site van de distributeur. Wij zijn oude en trouwe klanten Bol.com maar nu lijkt het erop dat we in de toekomst niet lager hun klanten zullen zijn. Totale teleurstelling. We willen ons geld terug.

oplossing_we willen ons geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PROCOP