Klacht: Retour niet ontvangen

op 20 juli 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik had op 30 maart 2017 een artikel besteld, helaas was deze niet naar mijn smaak en heb de artikel retour gestuurd. Op 31 maart 2017 kreeg ik de factuur per email binnen, deze email was mijn ontgaan. Op 19 april 2017 kreeg ik per email een betalingsherinnering. Toen ik deze email zag heb ik met Bol contact opgenomen dat ik de artikel al terug had gestuurd, Bol vroeg mij om het afleverbewijs. Na veel zoeken thuis kon ik helaas het afleverbewijs niet vinden. Ook hierover had ik contact opgenomen met Bol of ze het nog eens willen nakijken en tegen mij werd gezegd dat ze een onderzoek zouden starten en dat zou wel even duren tot dat ik wat van Bol zal horen.

Helaas heb ik niks gehoord van Bol over het onderzoek. Wel heb ik gehoord gehad van een incassobureau Accountor op 9 juni 2017. Op 10 juni 2017 heb ik per email/telefonisch contact opgenomen met de incassobureau Accountor over de situatie en was wel heel erg gefrustreerd. Natuurlijk heb ik Bol gebeld en weer opnieuw me verhaal gedaan en dan hoor ik van Bol dat er iets is mis gegaan en excuus aangeboden en zullen het opnieuw nakijken.
Natuurlijk kreeg ik weer niks te horen van Bol maar wel van de incassobureau Accountor op 17 juli 2017.

Ik zal tevreden zijn als Bol deze situatie echt aanpakt en met een oplossing komt. Eerst met mij contact opnemen i.p.v direct een incassobureau.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 20 juli 2017 om 11:08 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van uw melding heb ik u zonet een mail gestuurd. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door S.Frederiks