Klacht: Retour

op 15 mei 2020 over NewYorker in de categorie Kledingwinkels

Ik heb producten gekocht in de new yorker, waarvan een bikini. Ik kon de artikelen niet passen in de winkel vanwege de corona.. van de bikini heb ik alleen de top gepast en het broekje niet. Ook had ik een lingerie setje gekocht en een 3pack ondergoed die ik onmogelijk kon passen omdat ik in het midden vast zat met soort van prijskaartje. Ik wou de artikelen retour doen in de winkel omdat de bh en bikinitop niet goed zaten dus vond ik het onnodig om de broekjes te passen.. alles was in perfecte staat met prijskaartjes alles er nog aan. Maar ik kon alleen de bikinitop en nu retour sturen en de rest niet.. vond dit echt belachelijk, ik kon niks passen in de winkel vanwege de corona dus moest het wel eerst kopen maar 3pack ondergoed wouden ze niet terug nemen en de bikini broekjes ook niet terwijl dat bij passend was bij de bh en de bikinitop en alles de zelfde dag had gekocht dus ik ben nu 40 euro kwijt aan producten die ik niet eens aan kan doen want de bij passende bh en bikinitop passen niet maar ik zit wel met losse stukken en 40 euro kwijt aan niks omdat zij de perfecte staat artikelen niet aanhouden nemen, terwijl ik het binnen een uur heb terug gebracht.. echt geen service dit, ik heb al niet veel geld en ben 40 euro kwijt aan artikelen waar ik niks mee kan.. echt een slechte service omdat je niks kon passen in de winkel dus je moet het eerst wel kopen en thuis passen, geen woorden voor

Wil gewoon me artikelen terug kunnen brengen en me geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NewYorker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NewYorker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mackoops