Klacht: Reservering

op 19 juli 2019 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

We hebben een reservering gemaakt via Booking.com, bij een residentie in Frankrijk.
Eenmaal op locatie is er niets bekend over onze reservering en is worden we ‘gedumpt’ in een ander appartement voor de eerste nacht. De foto’s op booking.com geven geen duidelijk beeld van wat je daadwerkelijk aantreft. Na een hele dag discussieren met de mensen aan de receptie en bellen met booking.com komen we niet verder. Booking.com is onbehulpzaam en denken niet in oplossingen. Als ze eenmaal je geld hebben, hebben ze schijt aan je. De meneer aan de telefoon was onbeleefd en toen het te warm onder zijn voeten werd, heeft hij ons midden in het gesprek opgehangen

We zijn pas tevreden als ons verblijf gecompenseerd wordt en er excuses komen vanuit Booking.com voor hun asociale manier van communiceren

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hii