Klacht: Reservatie

op 14 december 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Beste,

Op zaterdag 14/12 ging ik mijn gereserveerde auto ophalen bij Hertz te Schiphol Airport.
Alle gegevens van mijn reservatie vindt u onderaan terug. Het gaat om een reservatie van een Lexus die ik op dinsdag 5/12 had opgemaakt.

Bij mijn aankomst werd er nog een extra bedrag op mijn kaart geblokkeerd. Bij dit bedrag had ik een tekort van €20.
Ik vroeg meerdere malen om een andere auto van een lagere klasse maar dat was volgens haar niet mogelijk.
Uw receptioniste weigerde dit en annuleerde mijn reservatie.
Met als gevolg dat ik dus had betaald voor mijn reservatie maar geen auto kreeg!.

Ik ben allerminst tevreden over de service.
Ik ben ontzettend ontevreden dat er 150€ werd aangerekend zonder dat ik een auto kreeg!

Ik zou graag mijn bedrag van de reservatie terug vorderen en ook erop willen wijzen dat ik het allerminst apprecieër dat ik op zulke manier word behandeld.

Zie hierboven

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 25 januari 2018 om 14:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Anas el fakari