Klacht: Reparatie van gekocht Hoverboard

op 30 augustus 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op ca 10 juli 2016 een Hoverboard gekocht voor mijn zoon a €299. Mijn zoon heeft er erg veel plezier van tot het moment dat hij niet meer deed wat hij zou moeten doen. De sensoren aan de rechterkant van het Hoverboard reageren niet meer zoals ze zouden moeten doen. Het Hoverboard is via Bol.com aangeschaft bij Trendyshopy in Belgie. Mogelijk kan de afwijking in het apparaat door mijn zoon zelf zijn veroorzaakt waardoor ik heb aangegeven zelf voor de kosten op te draaien bij reparative. Zodoende via Bol.com een mail gestuurd aan Trendyshopy die mij keurig heeft geantwoord tot 22 Augustus met vakantie te zijn. Gisteren daarom via Bol.com hulp gevraagd hoe ik het Hoverboard ter reparatie kan aanbieden, antwoord was door zelf met Trendyshopy te bellen wat ik dan ook heb gedaan. Bleek er een antwoord apparaat te zijn ingesproken waarop te horen is dat ze tot 31augustus zijn gesloten ipv 22augustus, misleidend door info via Bol.com. Zodoende wederom gebeld met Bol.com met de vraag of zijn hem niet kunnen repareren voor mij waarbij ik me er van bewust ben zelf voor de kosten te moeten opdraaien. Dat gaat dus niet via Bol.com,ik kreeg ook geen leidinggevende te pakken die mijn probleem kon verhelpen. Wel werd er medegedeeld dat ik weer 48uur modest wachten op antwoord op mijn vraag. Probleem is dat mijn zoon nu al bijna een maand met een Hoverboard zit die het niet doet. Medewerking vanuit Bol.com laat te wensen over omdat ze me niet kunnen helpen mijn zoon zijn Hoverboard zo spoedig mogelijk te repareren, niet door Trendyshopy als door hun eigen vaklieden! Bol.com moet begrijpen dat de klant de koning is en dat ze klanten niet onnodig moeten laten wachten en ze hun problemen zo spoedig mogelijk dienen op te lossen! Zeker niet nu het al langer dan 15 dagen duurt en ik nog geen vooruitzicht heb wanneer het wel en door wie wordt gerepareerd.

Ik ben tevreden als Bol.com zelf de reparatie op zich neemt aangezien dit nog in de garantie valt of niet en mij niet moeten laten wachten tot na 31 Augustus als Trendyshopy terug is van vakantie want we wachten al veel te lang. Er heeft ook meerdere keren telefonisch contact plaatsgevonden met Bol.com wat jullie kunnen terugzien in jullie computer systemen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 30 augustus 2016 om 09:45 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Richard,

Ik zie dat je inmiddels contact met je opgenomen en gaat jou een oplossing bieden.

Bij dezen sluit ik deze klacht want ik ga ervan uit dat jullie er samen uitkomen.

Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Tjeplok