Klacht: reparatie service + afhandelen klachten

op 21 juli 2012 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Waar moet ik beginnen.. Ik wacht al anderhalve week op reparatie van mijn toestel. Heb al zeker 6keer de klantenservice gebeld, aangezien ik 4 keer teruggebeld zou worden.. Nog steeds niks gehoord. Zaterdag 14-07 zou er een monteur van Smartcare komen, is nooit geweest. Geen mailtje of telefoontje van Smartcare of Hi. Maandag 16-07 online een klacht ingediend, als reactie krijg je;
“Bedankt voor je e-mail.

Je geeft aan dat je een klacht hebt over het afhandelen van de schade/reparatie. Dit is spijtig te vernemen. Ik heb je klacht meteen doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Je wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld. Sorry voor het ongemak.

Groeten van Hi,”

Dit was dinsdag, ondertussen is het zaterdag en nog steeds geen telefoontje van Hi. Op 19-07 weer een klacht ingediend online, en vandaag dan de reactie dat ik toch echt een antwoord af moet wachten. Gisteren (20-07) naar de Hi-winkel geweest, daar krijg je te horen: Wij zijn maar verkopers, deze klacht kunnen we niks mee dat is tussen jou en Smartcare……?!?! Pardon?! Dus de klantenservice kan me niet helpen en in de winkel kunnen ze me niet helpen.. Spijt spijt spijt dat ik ooit een abonnement hebt genomen bij jullie. Dit is zware contractbreuk, wat blijkbaar kan en mag, maar als ik nou niet betaal dan kunnen jullie me wel bereiken zeker?? Ben zeeeeer benieuwd waar ze nou mee komen…

Ontbinding abonnement en kosten crediteren

Bericht van Hi

5 jaren geleden - Hi Serientje, Het is goed te begrijpen dat je niet tevreden bent naar aanleiding van deze ervaringen. Ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Het is niet goed dat gemaakte afspraken niet worden nagekomen. Sorry hiervoor. Ik wil je hier graag bij helpen. Wij zijn ons bewust van de capaciteitsproblemen bij SmartCare, en dat we niet alle klanten kunnen helpen zoals we dat willen. Er wordt door klanten volop gebruik gemaakt van deze nieuwe dienst en de serviceverlening loopt nog niet altijd zoals wij dat voor ogen hebben. Het verbeteren van deze service heeft dan ook hoge prioriteit. De capaciteit is al verder uitgebreid en zal nog verder worden opgevoerd in de komende weken. Hiermee hopen we op korte termijn weer de gewenste service te kunnen bieden. Wil je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, je postcode en huisnummer en een klant of bankrekeningnummer? Dan ga ik op zoek naar een oplossing. Je kunt ook op het Hi Forum reageren. Hier kan ik jouw gegevens direct inzien. Als je dit prettig vindt, kijk dan eens op https://forum.www.hi.nl/. Groetjes, Christy Hi Webcare

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hi in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Serientje