Klacht: Reparatie Drone DJI Mini

op 08 april 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 25 maart jl heb ik voor de tweede keer in zeer korte tijd mijn Drone DJI Mini ter reparatie aangeboden bij MediaMarkt Hengelo. De eerste keer waren de klachten dat de Drone tijdens zijn vlucht, spontaan uit de lucht viel. Zonder aanwijsbare reden. Nadat ik de Drone gerepareerd terug heb gekregen, heb ik er maar even plezier van gehad. Echter tijdens zijn vlucht op 25 maart overkwam mij wederom hetzelfde euvel: de Drone viel van 4 meter hoogte op de waterkant en vervolgens rolde hij in het water. Mijn mening is dat dit euvel buiten mijn schuld om is gebeurd omdat dit een software probleem is. Geen enkele Drone behoort, zonder opdracht van de bestuurder, zomaar uit de lucht te vallen.

Ik heb mijn Drone op 10 dec. 2019 gekocht en de reparatie valt nog binnen de garantie termijn.
Volgens de prijsopgave die mij gisteren, dd 7 april is gestuurd, zouden de reparatiekosten incl btw € 341,90 bedragen.

Ik ben pas tevreden als mijn Drone correct, zonder bijkomende kosten, gerepareerd wordt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Drone klacht