Klacht: Reparatie

op 02 februari 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn telefoon nu voor de vierde keer opgestuurd naar de verzekering en vervolgens krijg ik te horen dat ik een procedure door moet voordat ik een nieuw toestel krijg! (Want als je een “nieuw” toestel terug krijgt van de verzekering word de telefoon gewoon van een stapel gerepareerde toestellen gepakt) Vervolgens kom ik niet in aanmerking om een nieuw toestel te krijgen omdat de reparaties NIET BINNEN 3 MAANDEN ZIJN GEBEURD?! IK WIL NU EEN NIEUW TOESTEL WANT DIT DING FUNCTIONEERT GEWOON NIET!Ik betaal 60 euro in de maand inclusief de beste verzekering bij Vodafone en dan krijg ik nog slechte service ook!

Gewenste Oplossing:

Ik wil een nieuw toestel

Alle klachten die gemeld zijn door Marcc