Klacht: reparatie

op 29 juli 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb Samsung s6 scherm is stuk ik heb gebeld om vragen of het onder garantie valt man zegt ja ik stuur het gelijk mijn telefoon naar bol.com daarna krijg mail dat het niet onder garantie valt dat 340,25 voor nieuwe scherm maar dat is mij niet verteld als zo was had ik niet op gestuurd en als ik telefoon terug wil 19,95 betalen. Ik ben hier echt niet blij mee. Ik ga weg bij bol.com ik ben niet tevreden hoe jullie met klanten om gaan is wel gratis maken daarna niet kost telefoon om terug krijgen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik wel tevreden ben als jullie gelijk tegen me hebben zeg valt niet onder garantie dus eigenlijk moet jullie nu aan woord houden gratis word gemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 29 juli 2016 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Souss,
Bedankt voor je melding op klacht.nl. Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met daarin ons standpunt. Ik wens je nog een heel prettig weekend!
Met vriendelijke groet,
Margot van bol.com
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door souss