Klacht: rekeninghouden met klanten tijdens de verbouwing van een sttion

op 07 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Bevrijdingsdag vonden wij het leuk per trein vanuit Eindhoven naar Breda te gaan, wij een echtpaar beiden 76 jaar oud. Gearriveerd op het station Breda wilden wij naar het centrum. Bij navraag bleken er 2 mogelijkheden te zijn :
– via een hoge trap, niet goed voor ouderen met angst voor een trap en met veel last van hoogtevrees
– het station te verlaten en buitenom de stadszijde te bereiken een lange wandeling en voor minder validen bejaarden erg vermoeiend
De heenreis hebben wij buitenom Breda centrum bereikt en wij zijn teruggereisd via de trap, beangstigend geholpen door 2 medepassagiers angst vierde hoogtij.
Ik vind het buiten proporties dat u zo de weg plaveit voor ouderen.
Dit soort zaken bevordert op geen enkele wijze het gebruik van het openbaar vervoer, hetgeen ik zeer betreur.

Indien er voldoende rekening wordt gehouden met de ouderen en minder validen onder ons.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 11:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ManusF