Klacht: Rekening van monteur

Klantnr. 4324444 op 17 december 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede middag,ik ben het niet eens met de rekening van de monteur,die gisteren geweest is.
De monteur die geweest is,gaf aan ,dat de oude kabels en diverse vervangen moesten worden en dat dit gratis en service was,en nadat hij zijn werk gedaan had,lag de rekening van 55 euro, een uur later al op de mail bij ons.
Maar zoals gezegd zijn we daar niet over eens ,omdat de monteur aangaf dat dit service was.

Graag hierop U reactie En wij gaan nadenken of we na deze mankeer van service geven NOG verder willen met ziggo.
Theo visser de schutterije 34 Didam. Kantonrechter 4324444. Tel0613090150

Gewenste Oplossing:

Zoals aangegeven. Service verlenen,zeker met deze belofte en geen rekening nasturen van 55 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klantnr. 4324444