Klacht: reizen met n.s na 18.00h

op 22 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Amsterdam Airport geen rechtstreekse verbinding meer naar heerlen na 18.00h Internet Staat iets anders .informatie op het Station weer anders.puinhoop.dan eindelijk in der trein naar overstappen Utrecht en sittard 1e klasse geboekt stoelen vol rotzooi , w.c zoiets heb ik nog nooit gezien ( reuk bestiales ) .ik zou me doodschamen mijn klanten zoiets voor veel Geld aan tebieden.blijkbaar het N.S. niet .met vriendelijke groeten
H.Klinkenberg
p.s hoop nu wel op een reactie mijn eerste klacht van 21-4-16 werd niet ernst genomen. .

Gewenste Oplossing:

was ik niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door treinreisje