Klacht: Reistijden en prijs kaartje kloppen niet

op 07 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht 1:Enkeltje ermelo-harderwijk, bedragen kloppen niet
Op de site staat 2.20 maar bij de automaat staat 3.20
Klacht 2:vertrektijd trein vanaf station harderwijk, de site zegt 13:39 …in werkelijkheid gaat hij bijna altijd 13:37

Gewenste Oplossing:

Als de reistijden op internet worden gewijzigd naar :37 en :47 ipv :39 en :49 en wanneer alle prijzen juist staan vermeld op de site met wat je moet betalen bij de kaartjes automaat, of dat in iedergeval duidelijk bij staat vermeld dat er bij een normaal kaartje een toeslag word gerekend van 1.00

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 01 juli 2016 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Manuela top