Klacht: Reisomboeken

op 03 mei 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben per ongeluk ipv een ticket te boeken naar Barcelona hebben wij een ticket geboekt naar Alicante.
Nu kwamen wij er een paar dagen later achter dat we een foutje hebben gemaakt.
Na app contact met de helpdesk van Transavia hebben zij de reis omgeboekt op 17-04-2016 naar Barcelona.
Wij dachten dat we ons restbedrag van precies €200 terug zouden krijgen, maar Transavia melden dat we het bedrag kwijt zouden zijn.
Wij vinden dit een boeven streek!!!!!
Zomaar €200 door hard werken kwijt te zijn vinden wij wel erg ver gaan.

Gewenste Oplossing:

Dat wij ons restbedrag terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Nok