Klacht: Reis blijkt na boeken op aanvraag

op 25 mei 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben vorige week dinsdag een vakantie geboekt en alles ging goed op de site, toen kreeg ik de bevestiging en daarop stond ineens dat de reis op aanvraag was.

De volgende dag gebeld naar ze om te vragen wat daar de reden van was, ja ze moesten even de prijzen controleren maar binnen twee dagen zouden we wat horen. Nog een paar keer gebeld omdat we het gewoon hier niet mee eens waren want de prijzen worden alleen maar duurder dus dat we ook niet lang willen wachten als deze reis niet door zouden gaan. Vrijdag nog steeds niks gehoord en bij het laatste telefoontje op donderdag zei dat meisje al dat ze dacht dat ze dat nooit gingen halen omdat het zo druk is. Inmiddels maandag maar nog geen reactie, geappt naar ze ook geen reactie. We weten een week later dus nog net niks.

Wij zouden graag de bevestiging krijgen en ook dat het gewoon de prijzen van het moment van boeken zijn omdat ook al wordt aangegeven dat het misschien wel duurder kan zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 28 mei 2021 om 10:03 geantwoord

Beste mevrouw Roepen,
Bedankt voor het indienen van uw klacht via Klacht.nl.
Naar aanleiding van uw bericht heb ik de boeking bekeken en deze bleek inderdaad op aanvraag en ondertussen helaas geannuleerd. Omdat u aangaf op de e-mail dat u dit bericht nooit ontvangen had, heb ik deze nogmaals naar u verstuurd. Onze excuses dat u deze de eerste keer niet heeft ontvangen.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet om even contact op te nemen met onze klantenservice.

Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door Broepen