Klacht: Regelmatig heel heel slecht beeld.

op 16 juli 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeer geachte mevr/ heer,
Heb Sony tv met smart card en humax 5050c decoder ook met ’n aparte smart card….
Wat ’n drama…..zie meer blokjes dan beelden….stop kontakt uit, meer dan 2 minuten, weer erin…….beeld goed, na 2 minuten weer blokjes…….of de humax doet het goed of de Sony doet het goed….dan wil je dan opnemen met de 320 gb decoder, ga je kijken wat je opgenomen hebt……BLOKJES….lekker hoor….
’n monteur (dat kost weer geld) zei of ik Ziggo wil verzoeken de ‘input voltage’ te verhogen…’t is ’n abracadabra taal for ’n leek als ik……
Dus zou U zo vriendelijk willen zijn om eenbeetje moeite willen doen om mij te helpen.want zo is het televisie kijken niks aan hoor.
Ik dank U bij voorbaat voor de genomen moeite, of niet……..

In ieder geval groet ik U vriendelijk,
L.K. Tjia
Leicester 11
3641 LH Mijdrecht
Klant nr. 10542333
Contract nr. ZG 107865
Smartcard nr voor Sony 41284758731
Smartcard nr voor Humax 5050C 41376285098

Gewenste Oplossing:

Altijd, nou jaaaa, bijna altijd dan....goede beeld, zowel direct vanuit de televisie of via de Humax decoder.

Alle klachten die gemeld zijn door jongkietjia