Klacht: Red360

op 24 augustus 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Hallo,

Ik had een red360 mega besteld met de veronderstelling dat het product goed werkt. Niet alle programma’s op het apparaat werken je krijgt dan alleen zwart beeld te zien. Als je TV gaat kijken dan loopt het beeld vast en kan je alleen oplossen door verder te zappen en weer terug te gaan naar de kanaal. Tevens is het kwaliteit van het video slecht en niet in HD beschikbaar terwijl aangegeven wordt dat er hoogwaardige en heldere beeldkwaliteit en dit is niet zo. Kwaliteit van de video is vergelijkbaar met een SCART aansluiting. Zeer ontevreden over dit product. Ook de levering van het product was ik niet meer te spreken. Product wordt snel geleverd echter kan je het product niet gelijk gebruiken. Bij het e-mailen naar de leverancier wordt er gezegd dat ik gebeld gaat worden. Ik werd niet gebeld en nogmaals een mail gestuurd er werd weer gezegd dat ik gebeld gaat worden en dat is uiteindelijk weer niet gebeurd. Al en al ben een teleurgestelde klant met een slechte ervaring bij KijkAlles.

Ik wil mijn geld terug krijgen voor dit maar helaas wordt er aangegeven dat ik dit moet accepteren omdat dit de voorwaarden waren. Ik lees nergens in de voorwaarden dat een niet goed werkende product moet accepteren.

Ik ben pas een tevreden klant als ik mijn geld terug krijgt hiervoor.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 24 augustus 2016 om 11:54 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - -- - -- - - - - - - - - -
Beste Warren,

We hebben elkaar vandaa gesproken en zijn tot een oplossing gekomen.
Bedankt voor het gesprek en ik wens je nog een fijne dag.

Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door warren.yambao