Klacht: Reclame over aanbieding NS zakelijk i.v.m. NS Business Card

op 24 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar kreeg ik een aanbieding om zakelijk gratis een NS business Card aan te schaffen. Ik ben hierop ingegaan en kreeg als antwoord dat ik in een register stond waaruit bleek dat ik niet een betrouwbaar bedrijf zou zijn. Ik heb nog nooit schulden gehad en heb mijn hele leven rekeningen altijd op tijd betaald. Mijn bedrijf is door en door gezond. Enkele weken daarna kreeg ik weer zo’n aanbieding, het zelfde verhaal.
Nu heb ik weer zo’n aanbieding gekregen en ik heb er nu genoeg van.
Ofwel u stuurt mij zo’n kaart of u stuurt mij geen reclame meer.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als u mij van alle blaam zuivert en mij zo'n business kaart stuurt. Doet u dit niet dan zou ik in de toekomst geen reclame meer van u willen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Slight,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 24 mei 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

U heeft tot twee maal toe een afwijzing voor een businesscard omdat uw bedrijf niet zou voldoen aan de eisen. Ik kan me voorstellen hoe vervelend dit is. Mijn excuses hiervoor.

Helaas kan ik u niet verder helpen. Ik wil u graag adviseren om contact op te nemen met onze afdeling NS zakelijk. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 030 300 11 11 of via het contact formulier op onze site https://www.ns.nl/formulieren/vraag-zakelijke-reiziger.html

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door SligtDelden