Klacht: Recht op vergoeding van €200 voor aanschaf E-thermostaat wordt niet toegekend

op 17 januari 2014 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het afsluiten van een contract in December 3 jaar vast en zeker wordt er niet toegekend dat ik recht heb op een vergoeding van €200 voor het aanschaffen van de E-thermostaat!
Volgens de klantenservice komt het door de keuze van een andere link op de webiste waarbij dit niet wordt aangevraagd!
Vreemd vind ik dit want het wordt nergens vermeld, ik ben van mening als je het contract afsluit dat iedereen recht heeft op deze vergoeding maar of je het afneemt dat is een eigen keuze!
De klanten service is ook erg kort hierover, ik kreeg gisteren een brief in de bus dat het einde discussie is en dat dit onderwerp niet meer in behandeling wordt genomen! (Zie bijgevoegd bestand)
Dit verwacht je niet van zo’n onderneming.

De klantenservice is ronduit erg kortaf!
Ik krijg het idee dat ze liever nieuwe klanten binnen halen dan klanten behouden.

Gewenste Oplossing:

De E-thermostaat GRATIS leveren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 17 januari 2014 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Souren,

Wij blijven bij ons eerder ingenomen standpunt, zoals wij dit in onze e-mail van 9 januari 2014 hebben laten weten. Hierbij beëindigen wij daarom de discussie rondom de korting op de E-Thermostaat. Verdere correspondentie over dit onderwerp nemen wij niet in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

Heeft op 17 januari 2014 om 11:44 geantwoord

ronduit een slecht service ik ben bereid om over te stappen naar een andere leverancier genaamd ENECO waar je TOOM gratis krijgt maar wel abbonementskosten moet betalen!
Ik zal ook in mijn vriendenkring en bij collega's aangeven dat de service erg slecht is!
En deze tekst vind ik nog wel het mooist (Verdere correspondentie over dit onderwerp nemen wij niet in behandeling.) volgens mij is de slogan van essent BENT U TEVREDEN DAN ZIJN WIJ DAT OOK! ik zie dit helaas nergens in terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Essent beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ronsouren