Mijn Klacht:
Op 23 januari heb ik 2 stortingen gedaan bij geldmaat. Gezien de hoogte van mijn storting kon dit niet in een keer. Na de eerste storting stonden er veel wachtenden zodat ik met mijn vrouw besloten eerst naar vrienden te gaan waar wij een afspraak hadden om koffie te drinken. Vandaar 2 stortingen op verschillende tijden. Het geld is door mij ontvangen door verkoop van niet emotioneel gebonden oud goud. De juwelier heeft het geld mij voorgeteld en vervolgens elk stapeltje van €1000.- van een verticaal biljet voorzien voor controle op het totaal door mij te ontvangen bedrag. Bij het storten is dit niet door mij opgemerkt waardoor vermoedelijk geen volledige storting op mijn rekening heeft plaatsgevonden. Toen ik dit thuis constateerde ben ik direct naar de beheerder van de geldautomaat te weten een ING desk in een winkel. De dame van ING wees mij vervolgens dat ik via mijn bank contact moest opnemen. Na telefonisch overleg en onderzoek kreeg ik bericht dat geen verschillen zijn aangetroffen. Het is voor mij onbegrijpelijk dat een verschil van € 1.100.- niet geconstateerd kan worden. Zoals u zult begrijpen is mijn zelfverwijt van deze omissie groot temeer daar ik meer dan 40 jaar bij de Rabobank heb gewerkt. Voor mij blijft wel de prangende vraag waar is mijn € 1.100.– euro gebleven ? Misschien is er voor soortgelijke gevallen een calamiteitenfonds of zijn er coulance halve mogelijkheden om mijn financiële leed enigszins te verzachten.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat graag voor nadere toelichting.
Gewenste Oplossing:
Zie mijn bovenstaand klacht aan geldmaat.