Na eerst allerlei vragen aan de computer beantwoord te hebben (heel irritant) op 5 december 2024 om 12.52 uur gebeld met de Rabobank en gesproken met Maria. Haar achternaam wilde ze niet geven. Mijn pas, die geldig is tot 06/2025... Lees meer
Sinds mei 2024 nieuwe Visa verkregen via Rabobank omdat de vervaldatum was bereikt. In Apple Pay werkte de oude kaart zonder problemen. De nieuwe geeft aan ongeldige kaart. Meermaals contact opgenomen met helpdesk. Geen oplossing. Zelf maar nieuwe credit card... Lees meer
Ben on het voorjaar via mail benaderd door de bank. Ik zou in het verleden teveel rente betaald te hebben.. Of ik via een klik in de mail mn bankgegevens wilde vermelden. Daar ik aan phishing dacht dit niet... Lees meer
Pas word geweigerd door pinautomaat omdat de magneetstrip beschadigd is. Blijkbaar gebeurt dat gewoon in de Portemonnee. Maar als ik een nieuwe pas wil moet ik daar voor betalen. Lees meer
ik had mijn dag limiet voor het overboeken van geld verhoogd, vervolgens moet je dan 4 uur wachten wat ik begrijp.
toen de 4 uur verstreken waren kreeg ik netjes een bericht dat de verhoging in werking was gegaan, echter toen... Lees meer
op 22/3 boek ik een bedrag over van spaarrekening naar lopende rekening om het daarna aan de garage te kunnen overmaken. Daarvoor moet ik mijn limiet verhogen (4 uur vertraging) en spreekt dat telefonisch door met de bank vanwege het... Lees meer
Op 29 februari jl. is door mij een koopopdracht ingediend voor de aankoop van een TL Fugro die door de beurs is geweigerd, Daarover heb ik telefonisch melding gemaakt bij het Service Centrum Beleggen.
De klacht werd niet geaccepteerd en ik... Lees meer
Overwaarde Hypotheek, wordt niet meer verkocht in de vorm van 2019, en de voorwaarden zijn eenzijdig veranderd, zonder daar de klanten over te informeren, zodat klanten die in 2019 afgesloten
hebben, en nu een beroep doen op de toen afgesproken limiet,... Lees meer
Ná beëindiging van robeco rekening had ik nog een tegoed van bijna 1000 €. Vanaf eerste week 2024 probeer ik dit geld op m’n rekening te krijgen. Bij deze bank duurt dat 11 weken met eindeloze telefoontjes. formulieren, kruisverhoor enzovoort.... Lees meer
Tot 2 maal toe een klacht geregistreerd dat een creditcard 2 maanden voor vervaldatum gedeactiveerd wordt waardoor er niet geïncasseerd kon worden voor een abonnement.
De termijn waarbinnen gereageerd zou worden op een klacht is ook 2 maal met bijna... Lees meer