Gisteren kwam ik erachter dat mijn pas is verlopen, schijnt in december te zijn opgestuurd maar ook weer retour gekomen, echter ik heb nooit iets gehoord, normaal sturen jullie bericht dat pas is verlopen en er een nieuwe onderweg is... Lees meer
Jaarlijks worden de kosten van dit pakket doorgaans stevig verhoogd.
Dit keer is het met 15% buitenproportioneel.
Toegankelijkheid en service wordt steeds minder, moet steeds meer zelf doen, terwijl kosten de pan uit rijzen. Lees meer
We zijn er ook als het tegenzit
We begrijpen dat het soms financieel tegen kan zitten. Onze adviseurs zullen er op dat moment alles aan doen om jou te helpen je situatie te verbeteren.
Bij mij zit het tegen,zachtjes uitgedrukt. Al maanden... Lees meer
Mijn vrouw en ik hebben een rekening bij ROPARCO.. Ik wil mijn tegoed opnemen. Hiervoor moet mijn vrouw zich registreren. Er wordt gevraagd het paspoort te registreren met de Nfc-chip in haar mobiel. Onmogelijk. Reeds een halve dag aan dit... Lees meer
Ik wil een zakelijke rekening openen (dit zou online moeten kunnen, ik word verzocht telefonisch contact op te nemen). Ik sta voor de vierde keer meer dan 40 minuten in de wachtrij, niemand neemt op. Op het moment van schrijven... Lees meer
Wat is dit voor een organisatie?
Ongelofelijk! Wij proberen voor onze hoogbejaarde moeder een adreswijzing te regelen, verhuisd naar een verzorgingshuis omdat zij niets meer kan zien en ook bijna niets meer kan horen. Je wordt afblaft door de... Lees meer
400000 bestedingsruimte nu kan ik geen geld overmaken Lees meer
Elke maand worden er kosten in rekening gebracht voor het gebruik van hun service terwijl hun service ontzettend onder de maat ligt. Het aantal storingen is bizar dus zouden ze bij elke storing juist geld moeten terugbetalen. Zoals in de... Lees meer
Verhuurbedrijf Surprice heeft ons 3 uurtjes laten wachten op het vliegveld.
Uiteindelijk opgehaald en naar de kantoor gebracht, daar aangekomen heeft de verhuurbedrijf helemaal geen Bestelbus voor 9 personen klaar staan.
Ze hebben als reden genoteerd dat ik mijn credit card niet... Lees meer
Bij onze vereniging is de penningmeester gewisseld. Dit is in mei al bij de KvK geregistreerd. Na enkele maanden telefonisch contact opgenomen; er was achterstand, maar er werd een melding gedaan. Vervolgens nog steeds geen enkele acite. Klacht ingediend met... Lees meer