Klacht: Opgezegde bankrekening

Mojito1976 op 15 mei 2019 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen donderdag is ons door ons lokale Rabobank filiaal (Peel, Maas en Leudal) de beeindiging van onze bankrekening aangezegd. Het filiaal dwingt ons hiermee binnen 2 maanden naar een andere bank over te stappen terwijl dat door een negatieve BKR registratie niet eens mogelijk is.

De ellende begon in februari nadat de Rabo ons plotsklaps per brief mede derlde haar voorwaarden van ons krediet te wijzigen, doch zonder voldoende uitleg en motivering.

Op een bij het filiaal ingediend klachtschrijven werd niet geteageerd, evenals ook niet op twee herinneringen hieraan. Na aanschrijven van het Rabo hoofdkantoor werden we simpelweg naar het filiaal terug verwezen.

Doot de opgelopen stress en emoties tenbgevolge van, o.m. PTSS, emotie regulatiestoornis, autisme stoornis, zwakbegaafdheid, persoonlijkheids stoornis, cardiologische problemen en visuele beperkingen was die deur echter door het filiaal zelf al gesloten. Op herhaald verzoek om bemiddeling vanuit hoofdkantoor werd niet ingegaan, en ook weigerde de Rabo een internmediator als gespreksleider in te zetten.

Als gevolg van onze beperkte communicatieve vaardigheden op grond van onze beperkingen is de zaak vervolgens geeascaleerd omdat we constant tegen dezelfde muren van Rabo onwil aan bleven lopen. De Rabo heeft zich 0.0% verdiept in de klacht of persoonlijke situatie, alsmede ook niet aan haar bijzondere zorgplicht voldaan bij het wijzigen van de krediet vporwaarden of het aanzeggen van de beeondigen relatie.

De Rabobank heeft de plank in deze volledig misgeslagen en is louter uitgegaan van verkeerde aannames en onvolledige infoematie. Hierdoor zijn wij totaal verkeerd begrepen en zwaar discriminerend door de Rabobank als klant geloosd. Dit terwijl we al sinds 1993 trouwe Rabobank relatie zijn die altijd aan hun betalingsverplichtingen hebben voldaan.

De Rabobank moet zich ten diepste schamen voor deze schandelijke behandeling van een trouwe klant

Gewenste Oplossing:

Als de Rabobank de aangezegde beeindiging van onze bankrekening terugdraait en alsnog met ons om de tafel gaat om de kwestie op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door