Klacht: Onterecht behandeld

op 04 juni 2019 over Rabobank in de categorie Banken

Geachte Directie

Graag wil ik uw aandacht vragen voor het volgende :

Ik ben ten onrechte behandeld op het Rabobank kantoor in Almelo. Ik werd slachtoffer van bedreiging. Onder bedreiging heb ik moeten pinnen. Ook deed ik contante stortingen omdat ik veel dingen particulier had verkocht.
De Rabobank in Almelo wil geen schone lei meer aanbieden en vinden dat ik naar een andere bank moet gaan om te bankieren.

Ik ben het hier niet mee eens want ik heb niets fout gedaan.
Er is mij verteld aan de telefoon dat, er pas door Rabobank Nederland afscheid genomen wordt bij oplichting, fraude of witwaspraktijken. Maar deze waren bij mij niet aan de orde

Ik verzoek u met klem mijn naam te zuiveren zodat ik in de toekomst gewoon weer kan bankieren en niet onterecht behandeld ga worden voor iets waar ik niets aan heb kunnen doen of waar ik niet over ben geïnformeerd
Als ik dan ooit klant wil worden dan ga ik niet meer naar Rabobank noordwest Twente. Deze lokale bank wil ik dan ook aanklagen omdat ze onwenselijk en onbehoorlijk om gaan met mijn situatie. Ik ben van mening dat er naar beide verhalen moet worden geluisterd en niet dat eenzijdige beslissingen over mij worden genomen.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groeten

……………………….

Florin Hilberink
Meulenbeldlaan 79
7602 XL Almelo

Dat mijn naam gezuiverd gaat worden en dat ik niet op deze manier wordt behandeld

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Florin95