Klacht: informatie verstrekking door medewerker rabobank

R. van Duijsen op 08 oktober 2021 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag geprobeerd € 1350 op te nemen bij mijn Rabobank.
Medewerker heeft vriendelijk het daglimiet verhoogd.
Ter plekke niet kunnen pinnen omdat overgegaan is naar Geldmaat.
Verwezen naar ABNAmro en Albert Heijn in Zoetermeer Stadshart.
ABNAmro en Albert Heijn hebben geen Geldmaat, daar pinnen heeft geen zin want je wordt verwezen naar de eigen bank.
Uiteindelijk in het Stadshart naast ANWB een Geldmaat gevonden,goe maarja, je krijgt dan dat bedrag in
€ 20 en € 10 mee, ook niet echt handig.
Tijd die dit nam, omrijden, parkeren e.d. ruim een uur.
Bij het kantoor overgeklaagd, sorry meneer ik dacht dat er daar Geldmaat systemen zouden staan, wat overigens ook op de meldingen in de bank staat.
Dit soort onvolledigheid en onzorgvuldigheid doet me denken aan de trammeland die door de regering/belastingdienst gebezigd wordt.

Gewenste Oplossing:

Controle opo juistheid van genomen besluiten.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R. van Duijsen