Klacht: Er wordt niet gereageerd op een klacht

Klijko op 26 februari 2024 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 2 maal toe een klacht geregistreerd dat een creditcard 2 maanden voor vervaldatum gedeactiveerd wordt waardoor er niet geïncasseerd kon worden voor een abonnement.
De termijn waarbinnen gereageerd zou worden op een klacht is ook 2 maal met bijna 2 weken overschreden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er, zowel inhoudelijk als op passeren van termijn wordt gereageerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Rabobank
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klijko