Klacht: Sturen een gratis exemplaar telaat naar ons toe. en na 14 dagen is het niet meer opzegbaar

op 17 april 2019 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Gister 16 april kregen wij een puzzelbrein boek toegestuurd inclusief een factuur van €81,20.

mijn man zegt deze kunnen we gelijk opzeggen. oke gedaan gister gelijk naar aankomst.
nu tot onze verbazing willen ze beweren dat mijn man telefonisch contact met hun heeft gehad op 8 maart en tot 22 maart kon hij het opzeggen. en dat het dus nu niet meer mogelijk was om op te zeggen. mijn man is verteld dat zodra wij het boek zouden hebben het dan pas in zou gaan.
Valse beloftes, wij betalen niks en zullen hier dus ook aangifte voor doen. morgen vroeg zal ik nogmaals erheen bellen. zover bij mijn weten moeten ze opnames hebben van onze telefoontjes. dus die wil ik wel graag even luisteren. schandalig!

Wij willen geen abonnement op dat puzzelbrein blad. en we betalen helemaal niks!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 25 april 2019 om 16:37 geantwoord

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht was doorgegeven en uw abonnement was stopgezet en gecrediteerd. Wij hebben ook aangegeven, dat mocht u nog iets ontvangen, u dat dan kan vernietigen. Omdat het abonnement is gecrediteerd, behoeft u uiteraard ook niets te betalen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gabie tiersma