Klacht: Puzzelbrein

op 27 juni 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goeiemiddag,

Ik heb een klacht over puzzelbrein ik zag hierboven dat er iemand anders was die in hetzelfde schuitje zit als mij ik heb dus inderdaad ook een gratisproefboekje ontvangen waar ik niet eens toestemming voor heb gegeven naar mijn weten maar mocht ik dat wel gedaan hebben ik kreeg er steeds meer binnen nu in totaal 3 boekjes gehad en een incasso gehad van ook ongeveer 70 /75 terwijl ik ook hier geen toestemming voor gegeven heb ik vind dit ware oplichterij en ga dit ook niet betalen nu heb ik het nummer opgezocht blijkt het. Ene nummer een 0900 nummer alleen tot 1 uur bereikbaar te zijn wat ik al vreemd vind klantenservice is gaat geheel de dag bereikbaar of tot minstens 5 uur en een 06 nummer die geen gehoor geeft hopelijk kunnen jullie mij hier ook bij helpen want ik weet niet wat te doen

Mvg

Natasja

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn abonnement word stopgezet en ze het hierbij gaan laten want waarvoor ik geen toestemming geef ga ik uiteraard ook niet betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Pool, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 17 juli 2017 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Pool,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dreamy