Klacht: Sturen constant aanmaningen

op 16 juli 2019 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

In februari werd ik telefonisch benaderd door een vrij opdringerige dame die mij een puzzel wou verkopen. Uiteraard had ik hier geen interesse in en heb ik opgehangen. Een paar uur later werd ik weer door dezelfde instantie opgebeld en of het een andere dame was, geen idee. Maar weer opdringerig. Nou krijg ik sindsdien steeds facturen via de mail, post en SMS en aanmaningen die op dit moment overgedragen zijn naar een incassobureau.

Ik geloof dat dit gewoon een grote bangmakerij is in de hoop dat je betaald sinds er zoveel klachten zijn. Ik ben dus niet van plan naar deze onzin om te kijken en zeker niet om het te betalen.

Als deze mensen ophouden met facturen sturen en maar gewoon accepteren dat ze geen rooie cent van mijn kant opgestuurd krijgen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 18 juli 2019 om 12:48 geantwoord

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven aan de klantenservice van de uitgever Roniko BV. Er is dus geen sprake van een abonnement. Het aangeboden exemplaar is geheel gratis ter kennismaking. Mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door stephan0905