Klacht: PuzzelBrein Roniko. Leontien van de Kooi. Oplichting?

op 25 januari 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

We hebben vandaag een brief van Puzzelbrein (roniko) gekregen met een gratis puzzelboek. Ik heb een foto van deze brief hier toegevoegd dan hoef ik dat niet helemaal uit te leggen.
We hebben NOOIT toegestemd met een abonnement en zijn hier ook helemaal niet van gediend. Ik lees op een aantal websites dat dit veelvuldig gebeurt en dat bellen of emailen weer leid tot andere aggresieve verkoopmethoden en oplichterijen.
Wat kan ik hier tegen doen? Wij willen geen abonnement en hebben dit nooit gewild! Dit kan echt niet en moet worden opgezegd.
Dit kan echt niet!!

Geen abonnement.
Nooit meer iets van roniko, puzzelbrien of Leontien van der kooi horen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is netjes binnen de termijn stopgezet, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 30 januari 2018 om 14:26 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Edoeus5