Klacht: Opzegging abonnement lukt niet

op 26 juni 2019 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

05-04 word mijn echtgenoot op zijn werk benaderd door puzzelbrein. Hij had hier echter helemaal geen tijd voor en heeft toen al mevr. haar vragen beantwoord met ja en ja best. Hartstikke dom natuurlijk, want hij bleek nu geabonneerd te zijn op een puzzelblad. We hebben toen snel contact opgenomen met puzzelbrein om te zeggen dat we dit helemaal niet wilden, want wij houden niet van puzzelen. Het kwam goed. Geen probleem. We zouden 19-04 ons gratis exemplaar krijgen en daar zat dan een klantnummer bij en met dat klantnummer konden we dan ook bijtijds opzeggen. Nou goed. Echte 28-04 gingen we op vakantie en hadden nog steeds geen gratis exemplaar ontvangen. Bij thuiskomst 05-05 lag het gratis exemplaar dan ook op de mat en hebben toen gelijk weer opgezegd met het bijbehorende klantnummer. Het kwam weer goed. 14-05 kregen we per mail de bevestiging van het opzeggen van het abonnement. Top !!! Echter 29-05 krijgen we per mail een herinnering of we even wilde betalen. Want we zouden ons tweede exemplaar gehad hebben van puzzelbrein. Deze hadden we echter nog niet ontvangen. Gelijk weer gebeld, het kwam goed. Diezelfde dag idd per mail de bevestiging met het opzeggen van het abonnement. 05-06 kregen we ons tweede exemplaar van puzzelbrein, deze heb ik gelijk met de post terug gestuurd naar puzzelbrein. En wederom gebeld. 08-06 weer een mail gekregen met de bevestiging opzegging abonnement. 12-06 krijgen we echter weer een betalingsherinnering per mail. Weer gebeld of ze alstublieft hier mee wilde stoppen want er was nou al zoveel contact geweest dat we er langzaamaan gek van worden. Echter vandaag 26-06 krijgen we weer een aanmaning van klantnummer 40599458 met een openstaand bedrag van € 87,69.

Gewenste Oplossing:

Als deze mensen stoppen met ons lastigvallen. Ik wens niets te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 29 juni 2019 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht was doorgegeven en uw abonnement was stopgezet en gecrediteerd. Wij hebben ook aangegeven, dat mocht u nog iets ontvangen, u dat dan kan vernietigen. Omdat het abonnement is gecrediteerd, behoeft u uiteraard ook niets te betalen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Notje