Klacht: Onterechte incasso via incassobureau

op 05 december 2017 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Mijn cliënt heeft vandaag een onterechte incasso ontvangen via het incassobureau dat Roniko B.V. heeft ingeschakeld. Mijn cliënt heeft nooit een abonnement afgesloten bij Puzzelbrein en begrijpt vanwege zijn migratieachtergrond niet waarom hij moet betalen.

Mijn cliënt is tevreden als het abonnement ongedaan wordt gemaakt en de gemaakte kosten ongedaan worden gemaakt. Ook de kosten die het incassobureau heeft gemaakt wil meneer niet betalen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

2 jaren geleden - Geachte heer Hallers, Uw klacht is doorgegeven en het abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 06 december 2017 om 09:08 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Hallers,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jmmwnwt