Klacht: Onterechte factuur alweer

op 11 januari 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Beste meneer/mevrouw,

Ik ben zo boos en moe dat ik er alleen maar van kan huilen. Ik had al een klacht ingediend over puzzelbrein dat ze mij onterecht aan een abonnement hadden gekoppeld.
Ik kreeg een rekening van 75 euro en toen ik gebeld had hierover werd ik vreselijk behandeld aan de telefoon. Ik heb toen geprobeerd dat bedrag omlaag te drukken door hun goedkopere abonnement te nemen. Ik heb toen dezelfde dag gebeld met juridisch loket omdat men van mening was dat ik niet moest betalen voor iets dat ik niet besteld had.
Juridisch loket gaf me wat advies en zei dat ik moest kijken of er meer klachten van puzzelbrein zijn en dat ik ook een email naar ze moest versturen met mijn.klacht.
Ik heb dit alles op dezelfde dag gedaan en bond klacht.nl.
Ik heb 2 berichten gestuurd voor puzzelbrein maar heb nooit een reactie hierop gekregen. Wat ik wel kreeg was een reactie van klacht.nl dat dit was opgelost met Puzzelbrein.
Om zeker te zijn dat alles goed ging heb ik sindsdien geregeld mijn email in de gaten gehouden omdat ik geen problemen wou.
Ik heb nooit bericht gekregen van Puzzelbrein.
2 weken geleden kreeg ik een tijdschrift en weer een factuur van de 45 euro. Ik heb die retour gestuurd en duidelijk aangegeven dat ik geen lid ben.
Al zou ik een abonnement willen ik heb nooit een email gekregen met de 2 weken opzeg termijn.die ze standaard sturen en vanwege de berichten die ik had gestuurd en dat van klacht.nl zou ik niks van ze moeten krijgen.
Vandaag krijg ik dan een email dat ze dat factuur naar een deurwaarder hebben gestuurd en dat ik iets van 75 euro moet betalen binnen 5 dagen
Ik heb in mijn berichten naar puzzelbrein duidelijk aangegeven dat Ik absoluut geen lid van ze wil zijn.
Ik heb rare sprongen gemaakt omdat ik dat bedrag niet kon en wou betalen maar dit is echt absurd.
Waarom ze dit doen is heel onduidelijk. Ik ben bereid te betalen voor hun gratis tijdschrift die ik heb gehouden in oktober maar ik wil niks.met ze te maken hebben. Dit zijn een stelletje oplichters.
Ik heb geprobeerd dit kalm op te lossen maar zo te zien hebben ze andere plannen met me.

Kunt u mij aub hiermee helpen?

Mvg,
J. Revales

Als ik echt helemaal van ze af ben. Ik ben bereid te betalen voor de gratis tijdschrift die ik wel had gehouden in oktober en de ene die aanleiding was van mijn eerste klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Revales, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 15 januari 2018 om 15:05 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Revales,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Niecy