Klacht: Onterechte factuur

op 06 december 2017 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Ik kreeg op 2 december een tijdschrift van Puzzelbrein met een factuur van €75.30. Ik belde op om aan te geven dat ik deze stop wil zetten want ik ben er niet mee akkoord gedaan. De medewerker was heel onbeschoft en onderbrak me steeds. Ik legde uit dat ik een kleine heb van 3 maanden, 2 toen ze gebeld hadden, mijn moeder was pas 4 maanden overleden en dat ik duidelijk heb aangeveven dat ik het te druk ga hebben. Ik zou dus ook nauwelijk tijd hebben voor een puzzel laat staan een reeks ervan.
Hij zegt dat ze het wel stopzetten maar dat ik aan de 6 maanden vastzit.
Ik kreeg dat geschenk in de brievenbus zonder brief en ook niet in een verpakking.
Ik kreeg wel een maand daarna een exemplaar in verpakking met een factuur. Ik zag daarna ook nog een email.
Ik vind raar dat ze geen brief hebben gestuurd bij hun welkomst geschenk dan had ik daar al op kunnen reageren.
Ik heb 2 berichten gestuurd waarop ik nog geen antwoord heb ontvangen. Ik ga absoluut geen €75 betalen voor tijdschriften die ik niet van plan ben te gebruiken.
Ik heb na mijn gesprek nog geprobeerd 2 puzzels in te vullen en wie weet win ik het bedrag terug maar dat is gekkenwerk want ik heb andere dingen te doen dan puzzelen op commando.

Ik wil dat bedrag niet betalen en ook nooit meer door ze benaderd worden

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 06 december 2017 om 10:00 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Niecy