Klacht: Onrechtmatig verkregen abbonement

op 10 februari 2020 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd gebeld door Puzzelbrein want ik zou mij ergens hebben ingeschreven voor een proef exemplaar. Ik wist hier niets van maar na enkele minuten van agressieve verkoop heb ik besloten akkoord te gaan met het krijgen van een proef exemplaar. Dit proef exemplaar zou 28 november binnenkomen echter kwam dus exemplaar pas 19 december binnen. En zoals afgesproken aan de telefoon kon ik nog binnen twee weken op zeggen en zou ik nergens aan vast zitten. Maar het proef exemplaar kwam dus veel later dan twee weken binnen waardoor ik het niet meer stop kon zetten. En nu dus vast zit aan een abonnement van €81 een aanmaning van €6.50. Terwijl dit onrechtmatig verkregen is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de kosten waarvoor ik moet opdraaien (€87.50) worden gecrediteerd naar mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 11 februari 2020 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Wij hebben ook aangegeven, dat mocht u nog iets ontvangen, u dat dan kan vernietigen. Omdat het abonnement is gecrediteerd, behoeft u uiteraard ook niets te betalen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Selena9902