Klacht: Onklantvriendelijk

op 31 maart 2020 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik word net gebeld door iemand van puzzelbrein. Heb een tijdje geleden een puzzelboekje ontvangen en nu werd ik gebeld of ik een abonnement wilde. Er werd gevraagd of ik al eens had gepuzzeld in het boekje. Waarop ik antwoorde nee ik heb daar nog geen tijd voor gehad. Er werd heel onklantvriendelijk gereageerd. Het gesprek begon al heel onklantvriendelijk. Ik wilde rustig naar haar verhaal luisteren als ze me vriendelijk had behandeld.

Gewenste Oplossing:

Als ik voortaan op een vriendelijke manier behandeld word door dit bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 01 april 2020 om 16:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het is zeker niet professioneel om u zo te woord te staan.
Callcenter medewerkers zijn erop getraind om u vriendelijk te woord te staan.
Wij zullen de desbetreffende medewerk(st)er hierop aanspreken en de nodige stappen ondernemen.

Uw bericht is doorgestuurd naar onze directie die er alles aan doen om uw klacht af te handelen.

Alle klachten die gemeld zijn door K Nolten