Klacht: Ongewenste abonnement

op 15 januari 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Ik ben een alleenstaande hardwerkende / studerende moeder, ik werd gebeld dat ik enige tijd geleden mee heb gedaan met een of ander enquette. Voordat je er erg in heb zat ik vast aan een abonnement. Ik belde 2 of 3 dagen geleden dat ik niet geinteresseert ben in een abonnement en de mevrouw aan de lijn bleef maar zeggen dat ik toch dat bedrag van 75,30 euro moet betalen ,omdat de opzegtermijn van 14 dagen was verstreken. Ik probeerde haar nog uit te leggen dat ik vanwege de werkdruk / mijn studie nu pas in de gelegenheid ben om mijn administratie te doen. Het enige wat haar interesseerde was dat ik dat geld over maakt en als dat niet binnen 5 werkdagen geschiedde dan komen er kosten bij. Ik vind het belachelijk en verschrikkelijk hoe colporteurs zich voordoen door de telefoon om geld te stelen zo noemt ik dat van burgers die elk dubbeltje 100x moeten omdraaien om rond te komen. Ik heb dat geld moeten lenen om erg te voorkomen. Ik denk niet dat het de bedoeling is van Puzzelbrein om burgers in de schulden te jagen.Ik ben diep teleurgesteld.

Als men stopt met het aansmeren van ongewenste abonnees aan burgers

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Jones, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 16 januari 2018 om 11:19 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Jones,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jenny2018