Klacht: ongewenst tijdschrift

op 29 januari 2020 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kreeg het tijdschrift binnen en volgens hun heb ik het te laat opgezet terwijl ik binnen de 2 weken heb opgezegd nadat het ontvangen was.

nu ontvang ik een nota en tijdschriften stuur alles retour.

10 mails gestuurd weinig reactie en een brief gestuurd

Gewenste Oplossing:

als ze dit direct stopzetten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 31 januari 2020 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Wij hebben ook aangegeven, dat mocht u nog iets ontvangen, u dat dan kan vernietigen. Omdat het abonnement is gecrediteerd, behoeft u uiteraard ook niets te betalen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door yvette H